All Retail
Опубліковано

Leviʼs відкриє понад 100 нових стаціонарних магазинів

Компанія Levi Strauss & Co., яка управляє приблизно 3 тис. магазинами, а також продає свою продукцію онлайн та в інших універмагах і роздрібних мережах, зосередила свою увагу на збільшенні інвестицій в цифровий досвід, зберігаючи при цьому пріоритет на те, що покупець відчуває, здійснюючи покупки особисто.

У 2020 фінансовому році майже четверта частина продажів Leviʼs припала на онлайн-покупки, як безпосередньо через платформу Leviʼs, так і через цифрову присутність оптовиків. У 2015 році онлайн-продажі становили менше 10% бізнесу компанії — інформує new-retail.ru

У минулому році Leviʼs відкрила новий експериментальний магазин в Пало-Альто (Каліфорнія), в рамках свого просування в бік збільшення прямих продажів споживачеві і зменшення оптових продажів. У магазині NextGen є кілька особливостей, орієнтованих на цифрові технології, включаючи інтеграцію з додатком компанії, самовивезення і безконтактне повернення товару, а також асортимент, який формується на основі даних про місцевих клієнтів.

Фінансовий директор Levi Strauss & Co Харміт Сінгх в інтервʼю CNBC розповів, що в минулому році компанія відкрила 100 нових магазинів, а в цьому році планує відкрити ще понад 100. Деякі з цих магазинів будуть новими експериментальними торговими точками, про які компанія оголосила раніше.

"Ми збільшили наші інвестиції в розвиток цифрового досвіду, — сказав Харміт Сінгх. — Ми змогли протестувати речі і масштабувати їх зі швидкістю, про яку ми б не говорили, що вона можлива до пандемії, і я думаю, що це дійсно допомогло таким компаніям, як наша, тому що ми змогли стати набагато більш гнучкими і змогли виконати обіцянки, які ми давали нашим споживачам".

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або