All Retail
Опубліковано

«АТБ-Кафе» в деталях: що має на увазі новий проєкт найбільшого рітейлера?

Теги:
АТБ-Маркет
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Серпень для корпорації АТБ став періодом старту нових рішень. Зокрема, вперше в мережі запустили відділ вагової кулінарії «АТБ-Кафе».

Локацією для такої інновації вибрали магазин в селі Лісники під Києвом.

Зараз асортимент готових страв з «АТБ-Кафе» складається з 42 позицій. Покупцеві доступні різні салати, гарніри, мʼясні і рибні страви, копченості, морепродукти та солодкі вироби.

Як повідомляють в пресслужбі рітейлера, цех з приготування страв для проєкту «АТБ-Кафе» був побудований «з нуля» і оснащений високопрофесійним обладнанням.

«Цільова аудиторія «АТБ-Кафе» - це люди з інтенсивним графіком роботи та бажанням придбати вже готові свіжі, якісно приготовані кулінарні страви, з метою максимального часу з сімʼєю та економії часу на приготування», — інформують в управлінні з корпоративних комунікацій корпорації АТБ.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або