«АТБ-Кафе» в деталях: що має на увазі новий проєкт найбільшого рітейлера?
- Фото:
- All Retail
Серпень для корпорації АТБ став періодом старту нових рішень. Зокрема, вперше в мережі запустили відділ вагової кулінарії «АТБ-Кафе».
Локацією для такої інновації вибрали магазин в селі Лісники під Києвом.
Зараз асортимент готових страв з «АТБ-Кафе» складається з 42 позицій. Покупцеві доступні різні салати, гарніри, мʼясні і рибні страви, копченості, морепродукти та солодкі вироби.
Як повідомляють в пресслужбі рітейлера, цех з приготування страв для проєкту «АТБ-Кафе» був побудований «з нуля» і оснащений високопрофесійним обладнанням.
«Цільова аудиторія «АТБ-Кафе» - це люди з інтенсивним графіком роботи та бажанням придбати вже готові свіжі, якісно приготовані кулінарні страви, з метою максимального часу з сімʼєю та економії часу на приготування», — інформують в управлінні з корпоративних комунікацій корпорації АТБ.