Aldi та Lidl нарощують частку на ринку Франції
- Фото:
- delfi.lt
Нові дані Kantar показали, що французькі споживачі скоротили свої витрати на покупку продуктів на 0,6% у вересні, проте вони витрачають більше за поїздку — на 6,70 євро більше в порівнянні з тим же періодом минулого року.
Трафік в магазини з 6 вересня по 3 жовтня знизився на 3,1%, в той час як онлайн-продажі виросли на 0,6 процентних пункти і склали 9,3% ринку.
Що стосується найбільш ефективних продуктових магазинів за цей період, лідер ринку E.Leclerc збільшив частку ринку на 0,6% як через свої офлайн-магазини (частка ринку 18,1%), так і через інтернет.
Динамічні дискаунтери
У дослідженні наголошується, що і у Aldi, і у Lidl був хороший місяць — у вересні Aldi привернула додатково 714 000 клієнтів, завдяки швидкозростаючій базі магазинів, і досягла частки ринку в 2,6%.
Спираючись на хороші результати влітку, Lidl також показав зростання на 0,2%, досягнувши 6,6% частки ринку.