All Retail
Опубліковано

Aldi та Lidl нарощують частку на ринку Франції

Теги:
Франція
Aldi
Lidl
Фото:
delfi.lt

Нові дані Kantar показали, що французькі споживачі скоротили свої витрати на покупку продуктів на 0,6% у вересні, проте вони витрачають більше за поїздку — на 6,70 євро більше в порівнянні з тим же періодом минулого року.

Трафік в магазини з 6 вересня по 3 жовтня знизився на 3,1%, в той час як онлайн-продажі виросли на 0,6 процентних пункти і склали 9,3% ринку.

Що стосується найбільш ефективних продуктових магазинів за цей період, лідер ринку E.Leclerc збільшив частку ринку на 0,6% як через свої офлайн-магазини (частка ринку 18,1%), так і через інтернет.

Динамічні дискаунтери

У дослідженні наголошується, що і у Aldi, і у Lidl був хороший місяць — у вересні Aldi привернула додатково 714 000 клієнтів, завдяки швидкозростаючій базі магазинів, і досягла частки ринку в 2,6%.

Спираючись на хороші результати влітку, Lidl також показав зростання на 0,2%, досягнувши 6,6% частки ринку.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або