All Retail
Опубліковано

Lidl на українському ринку? Що нам відомо вже зараз

Теги:
Lidl
експансія
AR ексклюзив
Фото:
careers.lidl.co.uk

Німецька мережа дискаунтерів Lidl може зʼявитися на ринку України. Про це повідомили практично всі українські ЗМІ — як профільні, так і далекі від світу рітейлу.

Ця новина прозвучала сенсаційно, оскільки раніше західноєвропейські мережі дискаунтерів не повідомляли про наміри щодо виходу на український ринок.

Проте, плани Lidl не викликають подиву, якщо врахувати той факт, що сьогодні ця мережа широко представлена на території західних сусідів України — Румунії, Угорщини, Польщі та Словаччини. Очевидно, що рітейлер прийняв рішення рухатися на Схід.

Німецька мережа дискаунтерів, яка представлена більш ніж 12 000 обʼєктами в Європі і США.

All Retail вдалося більш детально дізнатися про плани Lidl по експансії на ринок України.

Як повідомив нам Себастьян Реннак, аналітик компанії Lebensmittel Zeitung, відповідно до внутрішнього листа Schwarz Group, 47-річний Адам Мищишин вже офіційно призначений регіональним менеджером Lidl Ukraine.

Що відомо про Адама Мищишина?

До переїзду в головний офіс Lidl в 2010 році менеджер майже девʼять років займався закупівлями в Lidl Poland. З 2017 року він був директором польської філії мережі. До останньої реорганізації Мищишин здійснював міжнародні закупівлі для Франції і країн Північної Європи.

При цьому на запит Lebensmittel Zeitung про експансію в Україну в Lidl відповіли без конкретики, зазначивши, що «Україна — потенційно цікавий ринок».

Коли варто очікувати виходу Lidl в Україну?

Всупереч повідомленням ЗМІ, згідно з якими може скластися враження, що магазини Lidl зʼявляться в Україні вже зовсім скоро, процес може бути досить тривалим.

Як показує досвід виходу Lidl не тільки в країни Центральної Європи, а й Прибалтики, а також США, від моменту появи першого повідомлення про вихід на ринок до відкриття першого магазину проходить як мінімум декілька років. Швидше за все здійснювався процес в Молдові, де інший представник Schwarz Group — мережа супер- і гіпермаркетів Kaufland — була запущена через 4 роки після анонса експансії в цю країну.

Що ж стосується Латвії — найновішого ринку для Schwarz Group — реалізація запуску мережі тут зайняла більше 10 років.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або