All Retail
Опубліковано

Співзасновник КОЛО розповів про складнощі в розвитку мережі

Теги:
КОЛО
Фото:
All Retail

Співзасновник КОЛО Сергій Войцеховський в ході спільного workshop RAU і юрфірми Sayenko Kharenko розповів про основні складнощі в розширенні мережі.

"У нас системний бізнес, мережа магазинів КОЛО налічує вже майже 270 магазинів. Однак доводиться працювати не з такими професійними орендодавцями, як в ТРЦ.

Якби можна було відкрити 1000 магазинів, ми б уже зробили це. Пошук ліквідних локацій — єдине, що стримує розвиток нашої мережі.

Спочатку здавалося, що вибір дуже великий, але потім зʼясувалося, що ситуація зворотна — є дефіцит локацій, що підходять під наші вимоги.

Перш за все, це зручність для покупця. Наприклад, є житловий будинок, на одному кінці якого виручка може бути в пʼять разів більше, ніж на іншій стороні. Крім того, за приміщення, які підходять під продуктовий магазин, доводиться конкурувати не тільки з іншими ритейлерами, а й з рештою малого бізнесу: перукарнями, різними салонами і т.д.

Нарешті, є чисто технічні обмеження по підведеній енергетичній потужності: найчастіше це не більше 10 кВт, а нам потрібно 25 кВт. Орендодавці не хочуть займатися підбиттям додаткової потужності, доводиться пристосовуватися самим.

Щоб знайти приміщення під 270 магазинів ми перебрали близько 1500 локацій "- зазначив Войцеховський.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або