All Retail
Опубліковано

Carrefour відзначає зниження продажів у Франції в третьому кварталі

Теги:
Carrefour
Фото:
All Retail

Найбільший рітейлер Європи заявив, що зростання виручки сповільнилося в третьому кварталі через слабші продажі на основному французькому ринку, де карантин вдарив по бізнесу в його великих заміських гіпермаркетах.

Раніше в цьому місяці Carrefour і Auchan завершили переговори про можливе партнерство.

Carrefour знаходиться в розпалі пʼятирічного плану, запущеного в січні 2018 року по скороченню витрат і збільшенню інвестицій в електронну комерцію для збільшення прибутку і продажів, оскільки він прагне боротися зі зростаючою загрозою з боку онлайн-конкурентів, таких як Amazon, і дискаунтерів, таких як Lidl .

Carrefour повідомив, що в третьому кварталі продажі досягли 20,47 млрд євро (23,83 млрд доларів), що на 0,8% більше, ніж у другому кварталі.

У Франції продажі впали на 0,3% після зростання на 4% у другому кварталі.

Продажі французьких гіпермаркетів впали на 2,8% за квартал після зростання на 4,3% у другому кварталі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або