All Retail
Опубліковано

Псевдоспівробітники Amazon обікрали американців на 27 млн. доларів

Шахраї, які видавали себе за співробітників Amazon, з липня 2020 року по червень 2021 року вкрали у американських споживачів 27 млн. доларів.

Федеральна торгова комісія (FTC) повідомила про пʼятикратне збільшення числа шахраїв, що видають себе за Amazon, за останні 12 місяців.

Як пише new-retail.ru, близько 96 тис. осіб повідомили, що за цей період стали жертвами шахраїв, повʼязаних з Amazon, що склало 35% від усіх скарг споживачів на бізнес-шахраїв.

Агентство стверджує, що видавати себе за Amazon — «улюблена виверт» шахраїв, в той час як на технологічний гігант Apple припадає близько 6% (16 тис.) скарг.

6 тис. жертв шахрайства Amazon заявили, що втратили гроші в розмірі близько 1 тис. доларів США.

У багатьох випадках підроблені представники Amazon телефонують з приводу підозрілої активності на рахунку користувача, потім запитують доступ до його рахунку, щоб «виправити» проблему і забезпечити повернення грошей, після чого самозванець виплачує «занадто велику суму», а потім просить клієнта повернути різницю.

Інші афери повʼязані з використанням подарункових карт Amazon, коли шахраї пропонують споживачам придбати подарункові карти і відправити фотографії номерів на зворотному боці.

Ще одна поширена афера — відправка споживачеві текстового повідомлення про те, що він виграв у лотереї безкоштовний товар Amazon, проте при цьому у нього просять інформацію про кредитну картку, щоб оплатити вартість доставки.

Клієнти у віці 60 років і старше піддаються більшому ризику: за даними FTC, вони в чотири рази частіше повідомляють про те, що постраждали від рук шахраїв, що видають себе за Amazon, ніж більш молоді споживачі.

Літні жертви зазвичай втрачають майже вдвічі більше, ніж молоді, віддаючи шахраям в середньому 1,5 тис. доларів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або