Amazon — як і раніше, лідер німецької онлайн-комерції
У Німеччині електронна комерція дедалі більше визначається маркетплейсами. Зокрема, Amazon є провідним гравцем у електронній комерції Німеччини.
Найбільший e-commerce рітейлер світу. Оборот компанії становив 386 млрд. доларів у 2020 р.
Його продажі як мінімум втричі виій, ніж у Otto, який є другим за величиною гравцем у країні.
Минулого року під час пандемії у Німеччині електронна комерція зросла у геометричній прогресії, як і у більшості європейських країн.
У 2020 році обсяг продажів 1000 провідних інтернет-магазинів та торгових майданчиків досяг 70 мільярдів євро, що відповідає зростанню продажів більш ніж на 30 відсотків. Ці цифри опубліковані у дослідженні EHI Retail Institute.
Amazon.de – лідер галузі з чистим оборотом 13,9 млрд євро. Його оборот утричі перевищує оборот Otto у 4,5 мільярда євро. На третьому місці йде Zalando із оборотом 1,9 мільярда євро.