All Retail
Опубліковано

Alibaba посилює співпрацю з місцевими виробниками для своєї мережі продуктових магазинів

Теги:
Alibaba Group
Фото:
Економічна правда

Мережа супермаркетів Alibaba Freshippo оголосила у вівторок про плани інвестувати в 1000 «Freshippo Villages», зобов’язавшись витратити 100 мільярдів юанів (15,7 мільярдів доларів) на замовлення продукції у фермерів у цих селах.

Назва перегукується з «Taobao Villages» Alibaba, центрами котеджної промисловості, які виросли для забезпечення величезної платформи електронної комерції.

У компанії заявили, що план є відповіддю на 14-й п’ятирічний план країни (2021-2025), який спрямований на модернізацію сільськогосподарського сектору. Експерти кажуть, що це також крок до створення конкурентоспроможних і стійких каналів постачання.

Freshippo — найуспішніший проєкт гіганта електронної комерції в офлайн-роздрібній торгівлі. Він поєднує в собі магазини преміум-клас зі швидкою доставкою. В даний час він представлений 300 локаціями у Китаї.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або