All Retail
Опубліковано

7-Eleven запустив мобільні розрахунки в канадських магазинах

Теги:
7-Eleven
AR ексклюзив
Фото:
pattayatoday.net

Після успішного розширення до понад 3000 магазинів у США на початку цього року, 7-Eleven переніс свою службу Mobile Checkout на північ від кордону, пропонуючи цю послугу у всіх своїх більш ніж 600 магазинах в Канаді.

Рітейлер представив Mobile Checkout в США у 2018 році, і пандемія ще більше підкреслила важливість безконтактних способів оплати, каже віце-президент і генеральний менеджер 7-Eleven Canada Норман Хауер.

"Ми вважаємо, що це  нововведення клієнти швидко сприймуть, і як тільки вони спробують, їм це сподобається", — каже Хауер. За його словами, 7-Eleven «вдосконалив» Mobile Checkout у США і з моменту його впровадження було використано понад мільйон разів. Ці користувачі частіше повертаються до його магазинів і залишають позитивні відгуки про зручність і простоту використання Mobile Checkout.

Послуга Mobile Checkout доступна для клієнтів через програму лояльності 7Rewards у додатку 7-Eleven. Клієнти сканують товари під час покупки, а знижки та акції застосовуються автоматично. Коли вони готові вийти, вони підтверджують покупку, скануючи QR-код на екрані на станції підтвердження, перш ніж вийти з магазину.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або