All Retail
Опубліковано

Lidl Switzerland запускає проєкт регіональних продуктів

Теги:
Lidl
AR ексклюзив
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Lidl Switzerland розширює асортимент регіональних продуктів і запускає регіональну програму "Tipico".

Німецька мережа дискаунтерів, яка представлена більш ніж 12 000 обʼєктами в Європі і США.

У рамках програми продукти з різних регіонів будуть доступні в усіх 157 точках Lidl по всій Швейцарії.

"Тіпіко" ділить Швейцарію на вісім регіонів — Східну Швейцарію, Тічино, Центральну Швейцарію, Цюріх, Північно-Західну Швейцарію, Берн, Вале та франкомовну Швейцарію.

Кожен із цих регіонів пропонує свої унікальні регіональні продукти. Деякі продукти, такі як молочні продукти та яйця, будуть доступні лише у відповідних регіонах, а інші швейцарські фірмові страви будуть доступні у всіх філіях Lidl.

Нові продукти доповнюють існуючий асортимент регіональних товарів, таких як хліб та хлібобулочні вироби, молочні продукти, мед, пиво та яйця.

Lidl Switzerland додала, що понад 50% своїх продажів зобов’язана швейцарській продукції, і цей відсоток буде постійно зростати.

У секторі свіжих продуктів, таких як фрукти, овочі, свіже м’ясо, хліб, молочні продукти, дві третини всіх продуктів надходять зі Швейцарії.

Lidl вже співпрацює з понад 360 швейцарськими виробниками та зосереджується на довгостроковому партнерстві.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або