Inditex Group подолала кризу пандемії за допомогою інновацій
Іспанська Inditex Group, найбільший у світі рітейлер моди за доходами, змогла подолати кризу пандемії та обмежувальні заходи по всьому світу за допомогою інновацій, розроблених за останнє десятиліття.
Як повідомляє Financial Times, нововведення в портфоліо Inditex були впроваджені якраз вчасно до приходу пандемії, яка змінила поведінку споживачів у всьому світі.
Успішна інтеграція інтернет-магазину з понад 6000 торгових точок по всьому світу призвела до того, що Inditex зміг продавати товари в умовах кризи, коли роздрібна торгівля була фактично закрита по обидва боки океану.
Пройшовши пік рецесії, власник Zara, Bershka та Oysho побачив, що їхній чистий прибуток зріс.
"Ми роками працюємо над інтеграцією фізичного та цифрового світів. Останні два роки були кульмінацією цього процесу, але ще й його прискоренням", — прокоментував Пабло Ісла, виконавчий голова Inditex.
Експерти відзначають, що Inditex далеко не єдиний гравець на сучасному ринку модної роздрібної торгівлі, який стрімко розвиває цифрові послуги в умовах пандемії. Хоча деякі аналітики вважають, що в боротьбі з гігантами інтернет-ринку моди, які захоплюють все більшу частку, Inditex доведеться ще трансформувати свою модель, орієнтовану на торгівлю через роздрібні магазини.