All Retail
Опубліковано

Власник Zara відкриває всі закриті на час карантину магазини і досягає докризових показників

Теги:
Zara
Inditex
Фото:
RAU

Продажі по всьому світу відновлюються як в роздробі, так і через онлайн-канали.

Іспанський рітейлер модного одягу Inditex Group оголосив про відновлення продажів і зростання виручки в другому кварталі 2021 року порівняно з даними за 2019 рік. Компанія досягла високих результатів, повторно відкривши майже всі магазини, які були закриті через обмеження.

Виконавчий голова Inditex Пабло Ісла сказав, що продажі відновлюються як в роздробі, так і через онлайн-канали по всьому світу, незважаючи на обмеження в Азії. «У нас хороший початок осінньо-зимового сезону, і конкурентна диференціація Inditex більше, ніж будь-коли», — прокоментувало вище керівництво.

Учасники ринку відзначають, що споживча модель змінюється: споживачі зміщуються в бік офісного одягу в міру того, як вони повертаються до повсякденного життя. На цьому тлі такі бренди, як Zara і Massimo Dutti, випереджають ринок.

Чистий прибуток Inditex в другому кварталі 2021 року зріс з 214 мільйонів євро до 850 мільйонів євро, що на 4% вище, ніж в докризовий 2019 рік. За даними інформаційного агентства Reuters, зростання продажів за звітний період склало 7 відсотків, до 7 мільярдів євро.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або