All Retail
Опубліковано

Китайські покупці витратили на День холостяків рекордні $139 млрд

Теги:
e-commerce
Фото:
www.marketingtochina.com

Китайські покупці під час Дня холостяків витратили $139,1 млрд, побивши минулорічний рекорд, навіть незважаючи на те, що зростання споживчих витрат у країні показувало уповільнення через пандемію COVID-19.

Продажі на платформах китайської компанії Alibaba Group Holdings Ltd. у період з 1 по 11 листопада склали 540,3 млрд юанів ($84,5 млрд), також побивши торішній рекорд 498,2 млрд юанів. Таким чином зростання склало 14%, що все ж таки виявилося менше зростання на 93% минулого року.

Конкурент Alibaba — компанія JD.com у період з 31 жовтня по 11 листопада отримала виручку в розмірі 349,1 млрд юанів ($54,6 млрд). Зростання показника порівняно з минулим роком склало 28%, тоді як у 2020 році він становив на 32%.

Традиційно День неодружених (або День самотніх людей) відзначається 11 листопада і вважається однією з найбільших подій для торгових майданчиків у країні, що проводять різні акції. У минулі роки, як і цього, магазини починали проводити великі рекламні кампанії та встановлювати великі знижки на свої товари за кілька днів або навіть тижнів до свята.

Однак цього року низка компаній зіткнулася з тиском з боку регулюючих органів, через що вони не змогли провести масштабніші рекламні акції, і це вплинуло на темпи зростання продажів, вважають експерти.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або