У супермаркеті Tesco Санту попросили предʼявити QR-код
Британський рітейлер Tesco випустив новорічну кампанію, в якій Санту попросили предʼявити QR-код
Різдвяний ролик рітейлера Tesco отримав понад 3 тис. скарг від антиприщепників. У більшості заяв йдеться, що реклама підтримує «медичну дискримінацію на підставі статусу вакцинації», розповів Campaign представник Управління стандартів реклами (ASA).
У ролику лондонського агентства Bartle Bogle Hegarty жителі Великобританії готові насолоджуватися Різдвом після скасування обмежень, які діяли у минулі свята. Всіх шокує новина про те, що Санта Клаус може бути поміщений на карантин. Однак на паспортному контролі він показує свій ковід-сертифікат і під схвальними вигуками вʼїжджає до країни.
В ASA зазначили, що відомство вивчає ці скарги і після чого визначить, чи є підстави для подальших дій. За словами представника Tesco, у рекламному ролику компанія враховувала чинні закони.
«Ми поважаємо думку кожного і знаємо, що Різдво є надзвичайно важливим часом для багатьох наших клієнтів, після минулорічних подій це як ніколи вірно. Ми хотіли створити кампанію з безтурботним поглядом на те, як почувається нація, яку буде добре прийнята колегами та клієнтами. Ми все ще перебуваємо в розпалі пандемії, і ролик відображає чинні правила та положення щодо міжнародних поїздок», — прокоментували в Tesco.