Онлайн-торгівля займає вже 9% французького продуктового ринку
- Фото:
- ubr.ua
За даними компанії Kantar, онлайн-канал зараз займає 9% французького продуктового ринку, це на 0,2% вище, ніж в жовтні.
Дані за період P11 (з 4 по 31 жовтня) показали, що споживчі витрати впали на 5,7% порівняно з відповідним періодом минулого року, а вартість середнього кошика зменшилася на 2 євро в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Окрім зростання онлайн-продажів, частка магазинів біля дому зросла до 6,2% ринку, тоді як канал супермаркетів також зріс на 0,2%, утримуючи 32,9% ринку.
З точки зору найефективніших рітейлерів за цей період, Lidl збільшив свою частку ринку до 7,2%.
Інший дискаунтер Aldi, який нещодавно збільшив кількість магазинів, також продемонстрував позитивне зростання на 0,4%, займаючи частку ринку в 2,7%.