All Retail
Опубліковано

У Rozetka розповіли, скільки українці витрачають у "чорну пʼятницю"

Теги:
ROZETKA
Фото:
marketingland.com

За даними найбільшого українського онлайн-рітейлера, минулорічної Чорної пʼятниці кожен покупець придбав у середньому 1,59 товарів, а середня вартість одного кошика склала трохи більше 1500 грн.

Найбільший онлайн-рітейлер України. Засновник та власник компанії — Владислав Чечеткін

В останні пʼять років до топ покупок на Чорну пʼятницю входять товари з категорій Лампи, Мобільні телефони, Підгузки, Навушники, Пральні речовини, а також Дитяче пюре та суміші.

Серед несподіваних товарів, які користуються популярністю у Чорну пʼятницю, в Rozetka назвали насіння прянощів та оливки. За даними рітейлера, їх масово скуповували протягом Чорної пʼятниці у 2018 році.

Найдорожчі покупки у Чорну пʼятницю

У 2017-му, 2019-му та 2020-му році найдорожчою покупкою на Чорну пʼятницю в Rozetka виявлялися телевізори. При цьому найдорожчою покупкою за останні пʼять років став саме телевізор. У 2019 році клієнт онлайн-рітейлера заплатив за такий пристрій понад 350 тисяч гривень.

У 2016 та 2018 році найдорожчими покупками на платформі виявлялися відповідно потужний системний блок та ноутбук.

Скільки українці витрачають у Чорну пʼятницю

За даними торішнього розпродажу, у середньому кожен покупець придбав 1,59 одиниці товару. Середня вартість одного кошика - трохи більше 1500 грн. При цьому у 2020 році середній чек виявився найнижчим за останні три роки.

Типовий покупець рітейлера Rozetka у Чорну пʼятницю – чоловік 25-34 років. Зазначається, що саме чоловіки найкраще реагують на запланований розпродаж.

Найактивніші покупці у Чорну пʼятницю – мешканці Києва та області, Львівської області та міста Одеса.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або