All Retail
Опубліковано

Walmart стане першим рітейлером, що випробує маркетплейс Twitter

Теги:
Walmart
Фото:
rau.ua

Ініціативи Twitter щодо електронної комерції тепер включають покупки в прямому ефірі, і Walmart стане першим роздрібним продавцем, який випробує нову платформу.

Протягом минулого року Walmart інвестував у прямі покупки, проводячи події на соціальних платформах, таких як TikTok і YouTube, і незабаром він дебютує вперше в Твіттері в прямому ефірі

28 листопада Walmart розпочне пряму подію Cyber ​​Deals у Twitter, де користувачі зможуть дивитися пряму трансляцію, купувати пропоновані продукти та приєднуватися до розмови навколо події, публікуючи твіти.

Пряма трансляція розпочнеться о 19:00 за східноєвропейським часом 28 листопада 2021 року і дозволить клієнтам Walmart робити покупки з Twitter, а також на ряді інших платформ, включаючи Walmart.com/live, а також облікові записи продавця у Facebook, Instagram, TikTok і YouTube.

На сьогодні Walmart провів більше 15 подій у прямому ефірі на п’яти платформах, включаючи власний веб-сайт.

Ці ініціативи з прямої торгівлі тепер включатимуть Twitter, який сьогодні представляє громадськості свою нову платформу для прямих трансляцій.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або