All Retail
Опубліковано

Алло підбив перші підсумки продажів тижня Чорної пʼятниці

Теги:
АЛЛО
Фото:
All Retail

Результати цьогорічних розпродажів кардинально відрізняються від минулорічного сезону Black friday.

Зростання покупок йде по наростаючій, у пріоритеті — фотоапарати.

Як повідомив на своїй Facebook сторінці голова ради директорів групи компаній Алло Дмитро Деревицький, результати цього тижня розпродажу Чорної пʼятниці помітно відрізняються від минулорічних.

Так, у 2020 році найбільший пік з трафіку та продажу припав на понеділок ( «дякуючи» локдауну вихідного дня), а цього разу акція набирає обертів щодня з понеділка, причому і в онлайні, і в офлайні.

З того, що вже видно за перші три дні: Зросла середня вартість кошика в Алло на 12% порівняно з такими ж днями торік акції — до 3694 гривень.

Найбільша категорія в Алло — фотокамери. Цей факт дивує, особливо в епоху, коли практично в кожному смартфоні гарна камера, повернення до окремих пристроїв – цікавий тренд. Кількість покупок у категорії зросла у 21 раз (!) у порівнянні з аналогічним періодом 2020-го. Ще одна категорія на маркетплейсі Алло, яка раптово рвонула — меблі: +181%

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або