Парадокси пандемії: чому продуктовий мережевий роздріб в Україні йде по наростаючій?
Сьогодні випущено черговий номер електронного журналу All Retail.
В останній місяць осені нам вдалося зібрати багато цікавих матеріалів. Зокрема, ТОП-темою поточного випуску став аналітичний зріз підсумків розвитку продовольчих рітейлерів в Україні у перші три квартали 2021 р. Вийшла досить цікава картина.
Зізнаємося чесно, ми давно хотіли поговорити з кураторами продуктового спрямування компанії «Епіцентр» – мережі FOOD-маркет. Нарешті нам це вдалося. Про всі подробиці фуд-рітейлу на досвіді «Епіцентру» читайте в нашому інтервʼю.
Незабаром у «Сільпо» відкриття чергового супермаркету. З цього приводу ми вирішили проаналізувати експансію мережі за 11 місяців поточного року. Які регіони для свого розвитку обирає рітейлер цьогоріч і скільки магазинів «Сільпо» вже відкрито — ми описали в рубриці «Тренди роздробу».
Чи читаєте Ви негативні відгуки про щось в Інтернеті, чи пишите Ви самі такі коментарі? А як реагують та що роблять із негативним меседжами представники сфери роздробу — шукайте в рубриці «Наше опитування».
Чому одні міста добре насичені сучасними мінімаркетами, інші — ні? Щодо всіх таких населених пунктів — ми поки що відповіді не дамо. Але чому у Дніпрі сформувалася низька концентрація малоформатних магазинів — дуже докладно пояснив Денис Піддубський.
Щоб багато не писати про всі статті та рубрики, пропонуємо вам самим заглянути під обкладинку нашого журналу All Retail — там, як завжди, залишилося ще багато цікавого.
_________________________________________________________
PS Відкрито передплату на електронний журнал All Retail на 2022 рік. Усіх зацікавлених компаній прохання звертатись за імейлом office@allretail.com.ua або за тел. (050) 378 78 61, (067) 370 68 42