All Retail
Опубліковано

АЛЛО: Кількість чеків в у Чорну п’ятницю збільшилась вдвічі

Теги:
АЛЛО
Фото:
All Retail

Тиждень акції «Чорна п’ятниця 2021» для національного маркетплейса АЛЛО видався найбільш активним за останні два роки.

Напередодні п’ятниці кількість користувачів мобільного застосунку зросла вдвічі. Безпосередньо 26 листопада трафік на allo.ua побив рекорд, а кількість чеків збільшилася двічі у порівнянні зі звичайною п’ятницею листопада.

Найактивніші клієнти Чорної п’ятниці — чоловіки

Під час Чорної п’ятниці чоловіки роблять більше покупок в АЛЛО аніж жінки: 58% проти 42% відповідно. Як протягом року, так і під час найбільшого розпродажу клієнтами АЛЛО є молодь у віці 17-34 роки (55,9%). Найбільша активність покупців припала на години 17:00-20:00 п’ятниці.

Середня вартість кошика сягнула 4 241 гривні

Середній чек в АЛЛО поступово зростав протягом тижня та сягнув максимуму у п’ятницю — він становив 4 241 гривні. При цьому середньотижнева вартість корзини збільшилася порівняно з минулим роком: вона дорівнювала 3 953 гривні за тиждень, це на 16% більше ніж у 2020 році.

За даними АЛЛО, під час Чорної п’ятниці клієнти купують здебільшого дорогі товари, на які діє велика знижка в гривневому еквіваленті. Найдорожчим товаром, купленим під час розпродажу, став ноутбук ASUS ROG Flow X13 GV301QE-K6033R за акційною вартістю 99 999 гривень, знижка на який становила 19 000 гривень.

Українці купляли телевізори, електротранспорт, ігрові зони, гірлянди та товари для дому

Порівняно з попереднім тижнем листопада 2021 року, під час акційного тижня найбільше зросли продажі телевізорів — в 7,5 раза за обсягом в гривнях; а також дрібна та велика побутова техніка — на 224% та 209% відповідно. Також майже вдвічі збільшився обсяг купленого великогабаритного та малогабаритного електротранспорту. Серед куплених товарів на Чорну п’ятницю — сезонні категорії як-от гірлянди, штучні ялинки та санчата, а також безліч різноманітних товарів зі знижками: акустична гітара, срібні сережки, масажери, алкоголь, продукти, товари для дому.

Порівняно з акційним тижнем минулого року, у 2021 році найбільшої уваги покупців здобули фотокамери — обсяг їх покупок зріс на 578%, та ігрові зони, що зросли на 311%. Обсяг покупок портативної акустики зріс втричі, меблів на 175%, а малогабаритного електротранспорту — на 76% за підсумками тижня.

«Щоб забезпечити клієнтам максимальну легкість покупок, ми в АЛЛО готувались до періоду Чорної п’ятниці заздалегідь. Компанія зробила збільшені закупки товарів, для стабільної роботи сайту та мобільного застосунку збільшила ІТ-потужності, вивела на роботу більшу за звичайну кількість операторів контакт-центру. Ми оптимізували та покращили логістичні процеси, що дозволило в дні високої кількості замовлень швидко доставляти товари великогабаритної техніки, доля якої збільшилася в структурі продажів АЛЛО. Також департамент логістики працював додатково у нічну зміну, щоб клієнти отримали товари вчасно», — зазначив Максим Раскін, СЕО ГК «АЛЛО».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або