All Retail
Опубліковано

INTERTOP представив інноваційний формат магазину у ТРЦ Respublika Park

Український ритейлер INTERTOP Ukraine презентував нову концепцію свого мультибрендового магазину INTERTOP.

Компанія створила цілий технологічний fashion-простір, у якому представлені різні категорії товарів — одяг, взуття, аксесуари та навіть косметика. Магазин відкрився у новому київському ТРЦ Respublika Park.

За останні роки INTERTOP перетворився на технологічну fashion-платформу з понад 500 брендами та різними категоріями товарів, і наступним логічним кроком стало відкриття магазину у новому форматі.

INTERTOP — омніканальний гравець, який об’єднав широту асортименту, практичність онлайн шопінгу і усі переваги офлайну. Саме тому у новому магазині реалізовані різні сценарії покупок. У fashion-просторі INTERTOP клієнти можуть подивитися товар, який вони знайшли на сайті, обрати та приміряти речі прямо на місці, викупити замовлення, скористатися інтерактивними дисплеями для пошуку потрібного розміру чи товару, та купити усі потрібні речі від нової пари черевиків та спортивного костюму до верхнього одягу і зволожуючого крему для рук.

«Під впливом електронної комерції роль офлайн магазинів не зменшується, а трансформується. У сфері fashion магазин залишається важливою складовою шопінг-досвіду, адже клієнт може побачити товар наживо. Новий INTERTOP — не просто місце, де можна купити речі, а й повноцінний простір для натхнення та експериментів. Загалом у ТРЦ Respublika Park компанія INTERTOP Ukraine відкриє 10 магазинів, і всі вони розроблені у новій концепції. Її мета — подарувати клієнту по-справжньому захопливий та якісний шопінг» — коментує Сергій Бадрітдінов, СЕО INTERTOP Ukraine.

INTERTOP оновив дизайн магазину — змінив кольорову палітру на яскравішу та став більш ергономічним. Оновлений простір має чітке і зрозуміле зонування за стилями, брендами та типами товарів. Його формат передбачає два принципово різних маршрути. Перший дозволяє швидко отримати та оплатити онлайн-замовлення. Другий пропонує покупцям розслабитись та насолодитися процесом шопінгу.

«Важливим аспектом комунікації є інтеграція мультимедіа, графічних площин та елементів вітрини у загальну забудову. Бренд виступає експертним порадником, супроводжує та допомагає клієнту під час подорожі магазином. Велика увага приділена комфорту клієнта — острівки для відпочинку зі зручними меблями дозволяють зупинитись та здійснити примірку у затишній атмосфері»— зазначає Богдан Кузьмич, директор з операційних питань Squares, компанії, що займалася розробкою дизайну нового INTERTOP.

«Створення нового концепту для мережі INTERTOP вийшло далеко за межі розробки дизайн-проєкту та дизайну обладнання. Цей творчий процес розпочався із самоусвідомлення бренду, прототипування його майбутнього та аналізу готовності до змін. Ми врахували сучасні вимоги та очікування клієнтів, взяли до уваги мінливу та непросту ситуацію, з якою сьогодні стикаються ритейлери»— коментує Андрій Хір, креативний директор групи компаній Modern-Expo та співвласник компанії Squares.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або