All Retail
Опубліковано

Співзасновник "КОЛО" розповів, чому не вдалося домовитися з "ОККО" щодо продажу мережі

Теги:
КОЛО
Фото:
All Retail

Сергій Войцеховський, співзасновник мережі "КОЛО", розповів в інтервʼю Андрію Жуку на youtube-каналі "За рамками рітейлу", чому компанії не змогли досягти угоди.

"Найголовніший момент – ми нічого нікому не продали. Ми, як інвестиційна компанія, дійсно вели переговори з мережею АЗС OKKO, яка заявляла про свій інтерес до даної ніші, де вони бачать потенціал і зокрема потенціал мережі КОЛО. Проте тепер усі переговори закінчено, і ми продовжуємо розвивати свій бізнес.

Не вдалося домовитися передусім тому, що не було погоджено ключові пункти можливого договору купівлі-продажу. Так буває, що керівники бізнесу з обох боків по-різному оцінюють ситуацію і вирішили зосередитися на розвитку свого бізнесу, який вони добре знають.

У той же час цей кейс представляє інтерес для ринку, тому що в публічній площині було багато інформації, зокрема, можлива оцінка суми угоди. Відразу скажу, що оціночні цифри зовсім не відповідали тому, що насправді говорили сторони. Причина проста – є ринковий контекст. В Україні не так багато проводиться угод M&A, щоб як у розвинених країнах аналітики могли з великою ймовірністю правильно оцінити чийсь бізнес. Тут методологія менш зрозуміла і часто оцінка експертів базується більше на чутках, особистих переконаннях і т.д.", — розповів Войцеховський.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або