EVA збільшує кількість точок видачі інтернет-замовлень і переходить на більш екологічне пакування для онлайн-замовлень
- Фото:
- All Retail
Лінія магазинів EVA продовжує розвивати власний канал онлайн-продажів. Для цього компанія, зокрема, відкриває нові точки видачі інтернет-замовлень у своїх фізичних магазинах по всій Україні.
Станом на листопад 2021 року частка всіх доставок з інтернет-магазину EVA.UA на власні точки видачі EVA становить 60%, й очікується, що цей показник надалі продовжить стабільно зростати.
«Ми закінчуємо цей рік із найбільшою мережею точок видачі онлайн-купівель в Україні: 727 пунктів у 350 містах. Це найвищий показник не лише серед б’юті-ритейлерів, а й серед мультикатегорійних онлайн-магазинів та маркетплейсів», — говорить Марк Миропольський, керівник продуктового напряму департаменту електронної комерції EVA.
За 11 місяців 2021 року команда EVA відкрила понад 500 нових точок видачі. Станом на вересень 2021 року через них покупці забрали майже 800 тисяч посилок. Середня швидкість видачі замовлення від моменту, коли клієнт підійшов до каси із запитом про посилку, і до закриття замовлення становить менше двох хвилин.
На виділеній касі для інтернет-замовлень покупці EVA.UA обслуговуються позачергово. У той же час для мінімізації часу очікування перед касою в пікові години навантаження була реалізована можливість отримати замовлення на будь-якій касі. Крім того, запроваджено опцію швидкого повернення грошей: клієнт отримує кошти протягом години незалежно від того, оплачував він купівлю карткою чи готівкою.
«Наша мета на наступний рік — якісно покращити сервіс у точках видачі, щоб цей канал став найзручнішим для клієнтів. Ми масштабуватимемо цей сервіс і розвиватимемо додаткові послуги всередині точок видачі. Крім того, працюватимемо над побудовою знання про цей канал та зміцненням довіри до нього серед наших клієнтів», — підсумовує Марк Миропольський.
Керуючись принципами сталого розвитку та турботи про навколишнє середовище, EVA також здійснює перехід на більш екологічне упакування замовлень зі свого інтернет-магазину EVA.UA. Так, замість звичайної клейкої стрічки для пакування планується використовувати паперовий крафтовий скотч на натуральній клейовій основі.
Незважаючи на те, що крафтовий скотч дорожчий за традиційні альтернативи, а для його використання необхідне спеціальне обладнання (диспенсер, який замочує та нагріває клейову основу), він має переваги над звичайним. Серед недоліків останнього — тривалий час розкладання, необхідність використання більшої кількості матеріалу для надійної фіксації. Крафтовий скотч міцніший і має кращі властивості склеювання. Таким чином, відмова від звичайної клейкої стрічки дозволить скоротити витрату матеріалу та час, що витрачається на пакування.