All Retail
Опубліковано

Rozetka націлена збільшити частку на українському ринку e-commerce до 10%

Теги:
ROZETKA
Фото:
RAU

Онлайн-ритейлер Rozetka проводить підготовку до первинного розміщення акцій (IPO) як одного з можливих шляхів розвитку компанії.

Про це повідомив співзасновник та співвласник компанії Владислав Чечоткін на гала-івенті НВ «Україна та Світ 2022», пише агентство Інтерфакс-Україна.

Заснована у 2005 році в Києві Владиславом та Іриною Чечоткіними як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. Сьогодні - найбільший онлайн-рітейлер України. Оборот компанії перевищив 18 млрд. грн. в 2020 році

"IPO просто один із можливих шляхів, не звичайний шлях для України, але треба до цього готуватися", — цитує агентство співзасновника компанії.

"Вибудовуємо процеси та бізнес, який у майбутньому можемо презентувати для публічного розміщення", — зазначив Чечоткін.

За його словами, Rozetka націлена зайняти 10% роздрібного товарообігу України, що зараз становить близько $6-8 млрд.

Також Чечоткін спрогнозував, що частка онлайн торгівлі в Україні збільшиться до 25% від загального обсягу продажу протягом найближчих 3-5 років.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або