All Retail
Опубліковано

Сервіс Glovo відкрив «хмарну кухню» із найбільшою кількістю віртуальних брендів в Україні

Теги:
Glovo
Фото:
All Retail

Сервіс кур’єрської доставки Glovo продовжує розвивати проект «хмарних кухонь» та відкриває новий Cook Room у передмісті Києва.

Сервіс Glovo реалізує бізнес-моделей «хмарних кухонь» під брендом Cook Room та мікрофулфілмент центрів під брендом Glovo Express. В Україні сьогодні працюють сім Cook Room у Києві та Дніпрі, та 17 мікрофулфілмент центрів у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові.

До території покриття доставки з Cook Room увійшли села Крюківщина та Гатне, де раніше сервіс Glovo не був представлений. Новий Cook Room вміщує рекордну кількість віртуальних брендів, а також має опцію самовивозу для мешканців житлового комплексу.

Проект «хмарних кухонь» компанія Glovo розвиває з 2018 року. Ця бізнес-модель дозволяє сервісу покращувати користувацький досвід за рахунок розширення можливостей для замовлення у додатку. Партнери сервісу отримують можливість розвивати бізнес, створюючи баланс між пропозицією та попитом, при цьому оптимізувати витрати й уникати інвестицій у власне приміщення або велику команду. Аналітика даних в межах історії замовлень та поведінки користувачів додатку допомагає сервісу Glovo розуміти, де найбільш вигідні локації для розвитку мережі «хмарних кухонь». Партнери проекту мають можливість розширювати географію своїх послуг не лише в межах міста, але й поза ним. Це гарантує розвиток на локальному та національному рівнях.

Новий Cook Room став сьомим для сервісу Glovo в Україні: п’ять працюють в Києві, а шостий  у Дніпрі. Нова «хмарна кухня» розташована на території ЖК Благород на вул. Богуславська, 1–6 у селищі Крюківщина Бучанського району. До зони покриття доставки замовлень з Cook Room, крім села Крюківщина, увійшло також село Гатне.

«Ми вдосконалюємо нашу стратегію експансії в Україні: не лише розширюємо зону покриття доставки, але й паралельно створюємо відповідну інфраструктуру — Cook Room — який урізноманітнює контент нашого додатку і можливості користувачів. Розташування „хмарної кухні“ у житловому комплексі дозволило нам реалізувати опцію самовивозу для мешканців будинку, завдяки встановленню спеціальних інтерактивних екранів. Подібний формат ми плануємо втілити і в торгових центрах, які розташовані неподалік наших „кухонь“,»  розповідає Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Східній Європі та Центральній Азії.

Усі локації «хмарних кухонь» забезпечені базовою інфраструктурою та адміністрацією, яка відповідає за управління на локації та координацію замовлень. Приміщення Cook Room від Glovo облаштовуються за міжнародним стандартом HACCP (ред. Hazard Analysis and Critical Control Point), що регламентує порядок інженерних та технологічних комунікацій, а також безпеки харчових продуктів. Партнери сервісу орендують приміщення для власного користування, заповнюють кухні потрібною сировиною та профейсійним кухонним обладнанням.

Локація нової «хмарної кухні» площею 120 кв м може вміщати понад 25 ресторанних брендів. На сьогодні в Cook Room вже працюють 13 партнерів сервісу, серед яких 12 віртуальних брендів компанії Foodz Ukraine серед яких: Poke oke, Greenbar cafe, Shanhaiskii kit. На початку 2022 року до Cook Room також приєднаються заклади Kitaika та Mimosa Brooklyn Pizza.

«Відкриваючи перший Cook Room у Києві у 2020 році, ми лише починали розповідати нашим партнерам про цей формат та запрошували долучитися до нього. Сьогодні близько 90 % партнерів „хмарних кухонь“ самостійно звертаються до нас із запитом на відкриття нової локації в конкретному районі чи місті,»  коментує Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Східній Європі та Центральній Азії.

Крім безпосередньо кухонних приміщень, на локації є фулфілмент зона суміжний напрям бізнесу, який сервіс Glovo розвиває на базі Cook Room. У фулфілмент зоні представлені віртуальні магазини із зоотоварами, картками Monobank, напоями та тютюновими виробами від Glovo Drinks&Tobacco, речами A-Sex тощо.

«Перед запуском нового Cook Room, ми аналізуємо потенціал конкретної локації, зокрема ключовими для нас є: достатня кількість населення та попит на послуги, слабкий розвиток інфраструктури, відсутність або низька активність інших гравців,»  пояснює Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Східній Європі та Центральній Азії.

«Хмарні кухні» від Glovo сьогодні функціонують лише у деяких країнах присутності сервісу  крім України, ще в Іспанії, Італії, Грузії та Румунії. На українському ринку бізнес-модель продовжує показувати найвищі результати за кількістю замовлень. Сьогодні в Україні знаходиться найбільша кількість активних «хмарних кухонь» — сім, в Іспанії та Грузії функціонують по два Сook Room, а в Італії та Румунії — один.

«Шість наших Cook Room повністю заповнені партнерами і користуються високим попитом у користувачів додатку. Всі операційні витрати „кухонь“ покриваються без залучення додаткових капіталовкладень з боку основного бізнесу. Ми бачимо перспективи розвитку бізнес-моделі, тому продовжуємо інвестувати у нові локації, фокусуючись на якісному обладнанні та відповідності законодавчим нормам. Наступного року плануємо запуски у Кончі-Заспі, Харкові, Одесі та Львові,» коментує Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Східній Європі та Центральній Азії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або