All Retail
Опубліковано

Польська Żabka відкриє автономні магазини Nano усередині інших магазинів. Клієнт увійде туди за допомогою платіжної картки

На польському ринку дебютувала Żabka Nano в оновленій версії, що працює за моделлю «магазин в магазині». Такий обʼєкт відкрився у магазині Decathlon у місті Пясечно під Варшавою та вже обслуговує перших покупців.

У польських ЗМІ вже кілька тижнів з’являлась інформація, що Żabka працює над новою версією магазину Nano. За неофіційною інформацією, концепт мав іменуватися Żabka Pico. Ця назва підтверджувала намір компанії перейти до ще меншого формату (Pico = одна трильйонна; Nano = одна мільярдна). Зрештою, Żabka вирішила не впроваджувати нове імʼя в офіційний тираж, дотримуючись терміну Żabka Nano, — повідомляє WH.pl.

Чим оновлена Żabka Nano відрізнятиметься від автономних магазинів у Познані, відкритих за останні півроку (первинна концепція дебютувала в червні)? Одне з нововведень — це зміна способу відкриття дверей в магазині. Раніше потрібно було утримувати телефон із запущеним мобільним додатком, тепер усе, що потрібно — це платіжна картка. Це рішення розширює коло потенційних клієнтів.

- Żabka Nano використовує інноваційний метод авторизації та оплати покупок, реалізований у співпраці з компанією Adyen. Доступ до торгового обʼєкта можливий із використанням платіжної картки — покупець прикладає її до терміналу перед входом до Żabka Nano. Під час першого візиту він повідомляє номер телефону, на який прийде СМС для підтвердження покупок. Після цього двері відчиняться автоматично, — пояснюють представники мережі.

У магазині встановлена ​​система камер, яка використовує такі алгоритми, як машинне навчання, яке розпізнає товари, взяті з полиць та самостійно розрахує необхідну їх кількість. Оплату буде завершено при виході з магазину — гроші будуть списані з картки, яку предʼявляє покупець при вході.

Ще одна ключова новинка покращеної концепції — адаптація Żabka Nano до функціонування моделі «магазин в магазині». Це відкриває можливість для компанії заходити в нові, раніше недоступні місця. Decathlon став партнером пілотованого проєкту. Легко уявити, що Żabka Nano зможе працювати у великих непродовольчих магазинах, тим більше, що компанії роздрібної торгівлі шукають нові способи розвитку великих торгових площ та пропонують покупцям додаткову пропозицію. Такі магазини також можуть зʼявитися, наприклад, у вигляді торгових островів у торгових центрах або офісних приміщеннях.

- Завдяки особливій модульній конструкції ми можемо запустити обʼєкт у дуже короткий термін. У Пʼясечному це зайняло близько доби, — каже Томаш Бличарскі, віце-президент і керуючий директор Żabka Future (підрозділу, що входить до складу Żabka Group і відповідає за створення та розвиток нових технологічних інструментів).

В автономному магазині Żabka Nano в Decathlon покупці знайдуть близько 450 товарів. Серед них солодкі та солоні снеки, соки, напої, йогурти, готові страви та кава із автомата.

Найновіша Żabka Nano — це 12-й автономний магазин, запущений лідером ринку товарів повсякденного попиту в Польщі, що належить фонду CVC Capital Partners. Сім автономних магазинів мережі вже працюють у Варшаві, три — у Познані, одна — у Кракові та одна — у Пʼясечному. Покупці знайдуть такі магазини, серед іншого на вокзалі, в метро та в центрі міст.

Раніше неофіційна інформація порталу Wiadomości Handlowe.pl вказувала, що цього року магазинів Żabka Nano може бути до 30-ти. Хоча перетин ціїєї межі до кінця грудня здається недосяжним, у той же час нова концепція Żabka, що дебютує в Decathlon, може прискорити розвиток мережі автономних магазинів наступного року. Нова концепція здається більш простою у реалізації і менш дорогою в обслуговуванні. Проте швидкість відкриття магазинів моделі «магазин в магазині» залежатиме від того, як працюватиме перша така точка в Decathlon.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або