All Retail
Опубліковано

Мережа Thrash! Траш! планує відкрити понад 60 магазинів нового формату у 2022 році

Теги:
TRASH
Fozzy Group
Фото:
RAU

У 2022 році торгова мережа Thrash! Траш! планує відкрити понад 60 нових маркетів у сучасному стилі графіті.

Як повідомили RAU у прес-службі компанії Fozzy Group, що розвиває мережу Thrash! Траш!, в даний час мережа охоплює близько 90 магазинів у 41-му місті, що обслуговують понад 1 млн гостей щомісяця.

Асортименти налічують понад 3000 позицій як вітчизняних виробників, так і власного імпорту Fozzy Group.

2021 року Thrash! Траш! відкрив 32 нових маркету формату super. У звʼязку із відкриттям нових маркетів було працевлаштовано близько 500 українців. Загальна площа мережі становить 73500 кв. м. Крім відкриття нових магазинів, у 2022 році Thrash! Траш! планує розвиток таких проектів як «Піца власного виробництва», «Випічка» та «Food to Go», зокрема, запровадження нового унікального асортименту з оригінальними уподобаннями, які розкриють у гостей нові уподобання та смаки.

Пріоритетним напрямком 2022 року стане додаткова цінність для гостей. Thrash! Траш! планує удосконалити сервісну стратегію для отримання задоволення, додаткових емоцій від походу до маркету super Thrash! Траш!

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або