Fozzy Group створює «магазин майбутнього»: продажами керуватиме штучний інтелект
- Фото:
- newfood.media
Fozzy Group, до складу якої входять продуктові мережі «Сільпо», «Фора», Thrash! Траш!, LeSilpo та FozzyC&C, створює «магазин майбутнього» з використанням штучного інтелекту.
Штучний інтелект розпізнає об’єкти, керує категоріями й товарними залишками, прогнозує та коригує цінники, забезпечує самообслуговування на касах.
Для роботи FozzyGroup у травні 2021 р. відкрила R&D-центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія Зі».
Рітейлеру зібрав команду з різноманітним досвідом: від кандидатів математичних наук до студентів перших курсів. Набір фахівців триває й досі, до кінця року Fozzy Group розраховує вдвічі збільшити кількість спеціалістів з машинного навчання, дата-саєнтистів, Python-розробників, інженерів робототехніки й мехатроніки.
Як розповідають представники лабораторії інновацій Айк Мгерян та Микола Лавренюк, вони займаються розробкою Datascience алгоритмів, які керують процесами в магазинах, а також запускають пілотні проекти з робототехніки.
Fozzy Group першою в Україні впровадила ваги самообслуговування. Зараз туди вмонтувавши відеокамери для розпізнавання продуктів, які купує споживач.
Інше готове рішення — «розумна полиця», що розв'язує проблему доступності продукції та скорочення відходів.
Технологія передбачає використання вмонтованих датчиків, які визначають наявність продукції, необхідність додати більше позицій, або провести розпродаж, якщо товару забагато.
Також компанія розробила й запатентувала рішення, яке дозволяє на вазі встановити датчики і дізнаватись місцеперебування кожного товару.
Якщо до кінця дня у магазині не продали певну продукцію, на неї можна швидко змінити ціну. А також оперативно проаналізувати, які категорії товарів продаються краще чи гірше.