Beiersdorf купує косметичний бренд Chantecaille
- Фото:
- wikipedia.org
Сума угоди коливається від 590 до 690 млн доларів.
Як повідомляє Beiersdorf AG, управління компанією буде продовжуватись окремо, як додатковий селективний бренд усередині групи, поряд з La Prairie. Завершення угоди підлягає затвердженню відповідними органами та має бути оголошено у I кварталі 2022 року, повідомляє handelextra.pl.
— Завдяки придбанню Chantecaille ми посилюємо наш портфель престижних косметичних товарів та зміцнюємо наші позиції, особливо у США, Китаї та Кореї, що є пріоритетом у нашій стратегії CARE+, — розповів Вінсент Варнері, генеральний директор компанії Beiersdorf.
Компанія Chantecaille була заснована Сільвією Шантекайль в 1997 році і пропонує інноваційні продукти для догляду за шкірою, аромати та косметику на основі рослинних інгредієнтів, що поєднують ефективні формули із особливим акцентом на екологічність. Компанія з Нью-Йорка працює у всьому світі, маючи сильні позиції на ринках Північної Америки та Азії. Очікується, що у 2021 році глобальні продажі Chantecaille становитимуть понад 100 млн. доларів.