Walmart — король сlick & collect
Кожна чверть долара, витрачених американцями минулого року на онлайн-замовлення в системі click & collect, пішла в скарбничку Walmart.
За оцінками дослідницької компанії Insider Intelligence, на частку Walmart припадало 25,4% всіх замовлень у США в 2021 році. Обсяг продажів гіганта роздрібної торгівлі становив 20,4 млрд. доларів, — інформує dlahandlu.pl
Click & collect широко використовується у звʼязку із пандемією коронавірусу: це безпечний та швидкий спосіб купувати товари, зводячи до мінімуму контакти з іншими людьми. Очікується, що протягом наступних двох років продажі в США за допомогою послуги click & collect зростатимуть приблизно на одну пʼяту щороку. CNBC пише, що поріг у 100 млрд. доларів буде перевищено у 2022 році.
Це також цікавий канал продажів для роздрібних продавців: у результаті він набагато прибутковіший, ніж звичайна електронна комерція, оскільки виключає витрати на доставку. Більш того, при необхідності персонал магазину може бути призначений для підготовки замовлень.
Але все ж таки, купівля товарів з доставкою додому залишається домінуючим варіантом електронної комерції в США, оскільки, незважаючи на швидке зростання, замовлення click & collect становитимуть приблизно 11% від загальної кількості всіх продажів електронної торгівлі.
З більш ніж 4,7 тис магазинів 3,7 тис обʼєктів Walmart тепер пропонують послугу click & collect. Таким чином, продажі click & collect виросли майже втричі за останні два роки — з 7,21 млрд. доларів у 2019 році до 20,4 млрд. доларів минулого року. За цей період частка на ринку збільшилася з 20,6% до 25,4%.