All Retail
Опубліковано

Відкриття дитячого парку розваг, масштабні івенти та розширення tenant-mix: Даринок підбив підсумки 2021 року

Теги:
Даринок
Фото:
All Retail

У 2021-му столичний маркет-молл відвідало 11,6 млн осіб, що на 12% більше, ніж роком раніше. Вакантність торгових площ становить 2%. Серед досягнень також – підписання договору з 25-ма новими операторами та відкриття дитячого розважального центру Fly Park, загальною площею 2200 кв.м.

Зростання відвідуваності

Незважаючи на дійсні обмеження і навіть перебування Києва в «червоній зоні», футфол маркет-моллу зберігає тенденцію до відновлення: всього 2021-го локацію відвідали 11,6 млн осіб, таким чином річний приріст відвідуваності склав 12%. Для того, щоб підтримувати інтерес покупця та залучати нову аудиторію, команда Даринку постійно працює над покращенням та розширенням сервісів, створенням нових локацій із активностями з фокусом на дозвілля дітей та актуалізацією торгової пропозиції. Найбільш ефективними інструментами взаємодії з аудиторією у 2021 році стали:

Entertainment. Протягом року команда організувала 65 активностей та івентів, що суттєво позначилося на трафіку. Так, наприклад, у лютому, на святкування Масляної, Даринок зібрав близько 10 000 відвідувачів за 2 дні. Своєю чергою найбільший батутний парк розваг просто неба Summer Park, загальною площею в 2000 кв.м, протягом сезону відвідало близько 100 000 осіб.

Орієнтація на підлітків. 2021-го маркет-молл визначив стратегічною метою залучення підліткової аудиторії. Наприклад, у вересні в рамках проєкту «Шалений двіж» організували зустріч та воркшоп із відомими українськими блогерами, серію розіграшів iPhone. Протягом року також виступали улюблені виконавці покоління Z — Jerry Heil, KHAYAT, гурт Open Kids, учасник Голос Діти Ярослав Рогальський та інші. Як результат до кінця року частина аудиторії від 12 до 17 років склала 4% від загальної кількості, що на 76% вище, ніж у попередньому році.

Посилення пулу tenant-mix та поточна вакантність

Тenant-mix у 2021 році посилили 25 операторів, серед яких бренди Арбер, Klaros, Fromus, Trend, Farmacia, Billerbek, Blest Kids, Snite, Стіл та Стілець, лаборатрія Мед Лаб, Fly Park із сегментів fashion, побутових товарів та товарів для дому, послуг, FMCG, розваги. Завдяки підписанню нових договорів оренди Даринку вдалося знизити відсоток вакантності: у 2022-й маркет-молл входить із цифрою 2% порівняно з 5% роком раніше. Це один із найкращих показників серед торгово-розважальних центрів Києва.

Одним із головних досягнень року команда називає відкриття в березні на другому поверсі маркет моллу дитячого розважального комплексу Fly Park, загальною площею 2 200 кв.м з різноманітними активностями, інноваційними технологіями, фудкортом та 6 банкетними кімнатами. З дня відкриття локацію відвідало понад 80 000 дітей.

Орендна стратегія залишилася незмінною. На відміну від моделі класичного торговельного центру, маркет-молл Даринок — це мікс мережевих рітейлерів, приватних підприємців та середньомережевих операторів. Як показує практика, такий підхід дає змогу охопити набагато ширшу аудиторію. Адже з одного боку існує попит на розмаїття виробників, сегментів продукції, з доступною ціновою політикою та можливістю поторгуватись, що забезпечує класичний ринок. Але з іншого — аудиторію приваблюють комфортні, інноваційні молли, з їхньою розвиненою інфраструктурою, магазинами відомих європейських брендів. Даринок є симбіозом цих двох типів ритейлу і тому цікавий обом категоріям.

Розвиток digital-платформ

Згідно зі статистикою компанії GlobalLogic, з моменту набуття чинності карантинних обмеженнь, кількість користувачів мереж в Україні збільшилася на 7 млн, ​​і в 2021-му становила 26 мільйонів осіб, тому суттєвою помилкою є не використовувати цей канал комунікації з аудиторією. Цьогоріч Даринок розширив загальну кількість підписників соцмереж до 48 000 (на 30% вище, ніж у 2020 році) та взяв курс на трендову платформу TikTok. Легкий та невимушений ton of voice з близькими відвідувачеві ситуаціями у відео дозволили каналу залучити вже понад 7 300 фоловерів, а деякі ролики зібрали близько 60 000 переглядів.

Благодійність

Щорічно Даринок підтримує соціальні проєкти, спрямовані на благодійну допомогу, і 2021-й не став винятком. Так, у грудні маркет-молл подарував 500 квитків на розваги (нову ковзанку та Fly Park) дітям із малозабезпечених сімей, якими опікується фонд «Дім Доброти». Регулярно проводяться дитячі ярмарки-броканти, виручені кошти яких також частково йдуть на благодійність. Також Даринок підтримав ініціативу притулку «Сіріус» та перед новорічними святами провів благодійну зустріч, присвячену турботі про безпритульних тварин зі збором подарунків для них.

Плани та стратегія на 2022 рік

У новому році Даринок продовжуватиме рухатися стратегічною лінією retailtainment, яка поєднує в собі два слова — retail + entertainment і орієнтована не просто на шопінг, а й на створення атмосфери та приємних емоцій для всієї родини. Згідно з маркетинговими дослідженнями торгового об’єкта, 59% відвідувачів має дітей, серед них майже половина (27%) приходить до маркет-моллу разом із дитиною. Тому такий формат зручний для аудиторії: батьки можуть знайти розвагу для дитини, а самі тим часом вирушити на шопінг.

Серед планів Даринку на 2022 рік слід виділити:

Відкриття фудкорту на вулиці загальною площею 2905 кв.м. За даними досліджень маркет-моллу, близько 34% аудиторії регулярно харчується на фудкорті, 68% — періодично. До того ж близько 40% опитаних приваблює не лише шопінг, а й емоційна складова, можливість провести час за спілкуванням з друзями. Тому фудкорт стане додатковою точкою для залучення відвідувачів. До 10 різних кухонь: Ізраїль, Італія, Азія, Європа, Мексика, Америка, бари, двоповерхова зона посадки, окрема івент-зона — новий фудкорт у street-food стилі тішитиме відвідувачів цілий рік.

Ковзанка під відкритим небом. Традиційно багато сімей у зимові свята вирушають на активний та рухливий відпочинок — якщо не в гори, то на найближче льодове покриття. До новорічних свят Даринок спільно з Арт-заводом Платформа відкрив ковзанку, загальною площею 1200 кв.м. Відвідувачів розважатимуть льодовими шоу та діджей-сетами.

Курс на реновацію. У планах маркет-моллу спрямувати понад 30 млн. грн. інвестицій на оновлення об’єктів. Це дозволить забезпечити ще більше можливостей для комфортного шопінгу, відпочинку та розваг, удосконалити візуальну складову та збільшити трафік.

У 2022-му році Даринку виповнюється 20 років. Сьогодні це один із лідерів на ринку торгової нерухомості з 17-ма тисячами робочих місць та від 50 тисяч відвідувачів щодня. Завдяки нинішній концепції retailtainment та реновації цю дату маркет-молл планує ознаменувати зростанням трафіку від 10% за рік та на 30% за наступні 5 років. Серед стратегічних напрямів бізнес-девелопменту команда виділяє розширення цільової аудиторії (орієнтація на бізнес-сегмент із воркшопами та майстер-класами, заходи для студентів, ярмарки вакансій тощо), збільшення охоплення у діджитал-платформах, впровадження інноваційних IT-технологій ритейлу, подальший розвиток корпоративно-соціальної відповідальності.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або