All Retail
Опубліковано

Carrefour exit: французький рітейлер залишить чергові ринки?

Carrefour нещодавно залишив словацький ринок. Італійська філія бореться за рентабельність, а в Бельгії рітейлер втратив свого головного франчайзера.

Французька група Carrefour пішла зі словацького ринку після 17 років перебування в країні. Retail Value Stores, франчайзі бренду в Словаччині, вже якийсь час перебував під загрозою краху. Минулого року компанія почала поступово закривати свої магазини.

У грудні минулого року група Mestdagh, бельгійський майстер-франчайзер Carrefour, розірвав угоду з гігантом роздрібної торгівлі. Оскільки період повідомлення становить один рік, Mestdagh Group залишиться повʼязаною із Carrefour до 1 січня 2023 року. Компанія поки що не укладала жодних угод з іншими рітейлерами. Також можливо, що Mestdagh залишиться з Carrefour після 2023 року, але лише в рамках неексклюзивного партнерства. З 85 магазинами Mestdagh наразі є найбільшим франчайзером Carrefour у Бельгії, — інформує dlahandlu.pl

В Італії теж не все так райдужно. Carrefour повідомив місцеві профспілки, що закриє 106 власних магазинів. За словами рітейлера, такі кроки необхідні, оскільки продажі та кількість покупців продовжують знижуватися. Мережа сподівається вийти на рівень беззбитковості у 2022 році. Carrefour управляє 1450 магазинами у цій країні, в яких працює понад 16 тис. осіб.

Минулого літа у ЗМІ зʼявилися припущення, що Carrefour може розглянути можливість продажу своїх активів у Польщі, Італії та Аргентині. За даними IGD Reatil Analysis, рітейлеру не вдалося набрати критичну масу, необхідну для досягнення реальної прибутковості на двох останніх ринках. Агентство Reuters також повідомило, що Carrefour планує продати свій бізнес на Тайвані, який оцінюється у 1,9 млрд. доларів. Carrefour найняла компанію Morgan Stanley для керівництва продажем, але поки що жодних нових повідомлень не надходило.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або