All Retail
Опубліковано

Конкурент Amazon. На ринок Європи вийшов китайський гігант JD.com

Теги:
e-commerce
Фото:
vedomosti.ru

Китайський гігант електронної комерції JD.com відкрив два роздрібні магазини в Нідерландах.

У магазинах під торговою маркою Ochama замовлення збиратимуть роботи, пише CNBC.

JD.com повідомив, що покупці можуть використовувати програму Ochama для замовлення товарів: від їжі до косметики та речей для дому. Потім вони можуть піти в магазин, де автоматизовані роботи будуть збирати та сортувати замовлення. Коли покупець прийде до магазину, він може відсканувати штрих-код у своєму додатку і його замовлення будуть доставлені йому по конвеєрній стрічці.

Вихід JD.com у Європу знаменує початок потенційного виклику Amazon, зазначає видання. Раніше американський гігант електронної комерції запустив власні продуктові магазини без кас під назвою Amazon Go у США та Amazon Fresh у Великій Британії.

Китайська компанія JD.com заявила, що планує відкрити ще два магазини у містах Амстердам та Утрехт у Нідерландах.

JD.com отримує більшу частину свого доходу з Китаю, але останні роки розширила свою присутність за кордоном. Компанія керує сайтом онлайн-покупок Joybuy.com. Вона має підприємство з електронної комерції в Таїланді, також є найбільшим акціонером в’єтнамської торгової платформи Tiki.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або