All Retail
Опубліковано

Продажі Rossmann обчислюються мільярдами євро

Наразі мережа налічує 4361 магазин, з них понад 1,5 тис. працює у Польщі.

У 2021 році Rossmann продовжила розвиток і досягла зростання продажів на 8,1% до 11,1 млрд. євро.

Щодо німецького ринку, продажі зросли на 8,2% до 7,9 млрд. євро. На решті закордонних ринків, де працює мережа — Польщі, Угорщини, Чехії, Туреччини, Албанії, Косово та Іспанії — Rossmann зафіксував зростання продажів на 7,8% до 3,2 млрд. євро.

Як повідомляє мережа, у 2022 фінансовому році її інвестиції досягнуть 230 млн. євро. У планах відкриття 200 нових торгових обʼєктів, 70 з яких будуть розташовані в Німеччині, — передає handelextra.pl

Rossmann також продовжує процес оцифрування в компанії. Інтернет-магазин Rossmann.de дуже динамічно розвивався, домігшись двозначного зростання продажів. Це означає, що за останні два роки мережа дрогері подвоїла оборот у секторі електронної комерції. Крім того, в 2021 році вперше в історії компанії Rossmann розширила свою пропозицію, спеціально орієнтовану на електронну комерцію на міжнародній арені. Прикладом може бути данський інтернет-магазин, популярність якого, як запевняє Rossmann, зростає.

Додаток Rossmann також приваблює нових клієнтів. З більш ніж 17 млн. установок це одна з найуспішніших мобільних додатків на німецькому ринку. Рітейлер також активний у соціальних мережах. Має понад 250 тис. передплатників на TikTok.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або