+1 рік оновлення: у Фокстрот підбили результати модернізації мережі
- Фото:
- All Retail
У 2021 році омніканальний ритейлер презентував 10 нових та додав 20 магазинів до 47 вже оновлених.
Мережа Фокстрот – один з найбільших українських ритейлерів, що налічує 167 магазинів у 90 куточках країни та інтернет-платформу foxtrot.ua. У 2019 році компанія оголосила про комплексне перезавантаження бренду, оновивши за два роки третину роздрібної мережі. Кількість клієнтів за цей період зросла на 30% і наразі складає 12,1 млн. Компанія першою на ринку ПТіЕ запровадила використання програмної каси за допомогою рішення компанії Checkbox (пРРО) у всіх роздрібних магазинах і в інтернет-магазині foxtrot.ua. За рік видача електронних фіскальних чеків замість паперових досягла 90% усіх продажів. Також реалізували можливість отримання техніки в кредит із використанням електронних документів із мобільного застосунку «Дія», в тому числі із закордонним паспортом.
Минулий рік компанія Фокстрот провела динамічно та результативно. Працювали над розвитком роздрібної мережі, розширенням асортименту онлайн-каналу foxtrot.ua, запустили чимало опцій, які удосконалюють процес покупки та в умовах пандемії дозволяють людям почуватися безпечно.
Зокрема, продовжили модернізацію та відкриття нових магазинів. Так, на початку квітня ритейлер запустив новий об’єкт в Одесі — у ТРЦ Fontan Sky center. У столиці протягом року до наявних 20 ще відкрили 4 магазини: у ТРЦ Blockbuster Mall, ТРЦ «РайON», ТРЦ Хіт Mall, ТРЦ Respublika Park. Також зміцнено позиції у Харкові, збільшивши кількість магазинів до восьми: там Фокстрот відкрито у ТРЦ Nikolsky та Karavan Mall.
У грудні Фокстрот відкрив найбільший Фокстрот у Вінниці по вул. Коцюбинського, 78, а також нові магазини в Бучі в ТЦ Retail Park Bucha та у Чорноморську в ТРЦ Атмосфера.
Кожен з цих магазинів отримав сучасне оформлення, продумане планування й розташування торгівельних полиць, розширення асортименту відповідно до ключових вимог формату. Під дахом «білого хабу» покупці можуть перевірити товар, розрахуватися за нього, скористатися додатковими послугами, а також забрати інтернет-замовлення, оформлене на foxtrot.ua.
Оновлений дизайн після реформату отримали 20 магазинів бренду по Україні: у Львові, Дніпрі, Кропивницькому, Миколаєві, Житомирі тощо. Із останніх — у Червонограді (вул. Шевченка 5а, ТЦ «Кристинопіль»), Тернополі (вул. Текстильна, 28, ТРЦ «Подоляни»), Черкасах (вул. 30-річчя Перемоги, 29) та Рівному (пр-т Миру, 10).
"В середньому, кожен модернізований магазин додає +20-30% в товарообігу. Також зміни позитивно впливають на індекс здоров’я бренду та лояльність наших клієнтів", — зазначив Олексій Зозуля, CEO Фокстрот.
Він додав, що в цьому році основний фокус компанії буде направлений на продовження реалізації омніканальної стратегії та удосконаленні клієнтського сервісу.
"Будемо осучаснювати роздрібну мережу, працюватимемо над розвитком нетрадиційних для нас категорій товарів на інтернет-платформі. На часі — впровадження принципів сервіс-дизайну та запуск актуальних продуктів".