All Retail
Опубліковано

Tesco має високі темпи розвитку в Центральній Європі після виходу з Польщі

Теги:
AR ексклюзив
Tesco
ріст продажів
Фото:
Wiadomosci Handlowe

У ІІІ кварталі поточного фінансового року доходи Tesco зросли на 2,4%. У Центральній Європі цей показник сягнув 3,1%.

На британському ринку мережа зафіксувала зростання виторгу на 2,3%. Компанія також досягла найбільшої частки ринку за останні чотири роки. Зокрема, добре зарекомендували себе онлайн-продажі, які зросли на 58%, порівняно з допандемічним періодом. У ІІІ кварталі мережа обробляла в середньому 1,2 млн. замовлень на тиждень.

У Центральній Європі доходи мережі збільшились на 3,1% порівняно з минулим роком. За підсумками 19 тижнів, що закінчилися 8 січня, зростання виторгу ще більше — 4,9%. У ці результати не включено показники польських магазинів, які були продані 16 березня 2021 року, — інформує WH.pl

Мережа також показала результати LfL у дворічній перспективі. У Центральній Європі зростання виручки, порівняно з III кварталом 2019 року, склало 3,9%, а за 19 тижнів до 8 січня — на 3,8%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або