All Retail
Опубліковано

Żabka вже запустила 25 автономних магазинів

Żabka Group стала найбільшою мережею автономних магазинів у Європі після запуску 25 магазинів під назвою Żabka Nano.

Інноваційна концепція дає змогу швидко робити покупки без касових працівників, черг та готівки.

Магазини працюють у кількох форматах, як-от окремі магазини, створені в стилі транспортних контейнерів, традиційні торгові точки та магазини в магазині; кожен з них використовує технологію комп’ютерного зору на основі штучного інтелекту, створену завдяки тісній співпраці з американською технологічною компанією AiFi.

У партнерстві з AiFi Żabka Group створила автономну концепцію Żabka Nano і відкрила перший магазин у червні 2021 року в Познані, а потім швидко розширилася до 25 місць по всій Польщі протягом шести місяців.

Завдяки інтеграції з мобільним додатком Żappka, яким уже користуються понад 8 мільйонів користувачів, рітейлер спільно створив екосистему цифрових послуг для підвищення зручності клієнтів.

Асортимент товарів у магазинах Żabka Nano розроблено з урахуванням особливостей розташування та профілю клієнта. Залежно від формату він охоплює від 450 до 1500 продуктів. У кожному магазині Żabka Nano представлена продукція приватної торгової марки Żabka, зокрема поживні та корисні закуски, соки та смузі, готові страви та свіжозмелена кава з кавоварки.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або