METRO планує збільшити частку ВТМ до 35%, e-commerce — до 40%
- Фото:
- tomfoto.de
METRO прагне випередити темпи зростання ринку та оголошує середньо- та довгострокові амбіції до 2030 року.
METRO очікує, що загальний обсяг продажів спочатку зросте на 3-5% CAGR з 2022 по 2025 рік, а потім прискориться до понад 40 мільярдів євро до 2030 року.
Показник EBITDA продемонструє початкове стабільне зростання на 3%-5% CAGR з 2022 по 2025 рік, а в довгостроковій перспективі зросте до понад 2 мільярдів євро в 2030 році.
Відношення чистого боргу до EBITDA планується поступово знижувати до цільового значення приблизно в 2,5 рази до 2025 року
У найближчі роки METRO має на меті прискорити темпи свого зростання, максимізувати ціннісні пропозиції та, згідно з довгостроковими цілями на 2030 рік, розширити свої позиції провідного оптового продавця харчових продуктів.
Компанія прагне збільшити продажі до понад 40 мільярдів євро до 2030 року та EBITDA до понад 2 мільярдів євро. У рамках стратегії компанія планує інвестувати до 2,5% від загального обсягу продажів до 2025 року, потім поступово знижуючи цю суму до 1,5% від загального обсягу продажів. У довгостроковій перспективі оптовик має намір створити вільний грошовий потік у розмірі понад 0,6 млрд євро у 2030 році.
Згідно з планами, у 2030 році 40% всіх продажів буде здійснюватися онлайн.
Основою для впровадження наступу зростання є послідовна орієнтація всіх процесів і пропозицій на професійних оптових клієнтів. Відповідно, METRO має намір до 2030 року збільшити частку продажів професійних клієнтів (HoReCa і Traders) до понад 80% (зараз 66%).
Оптова торгівля для професійних клієнтів промислова, ефективна, надійна та професійна. Це означає, що асортимент, характеристики продукту, презентація та упаковка будуть узгоджені виключно з потребами професійних клієнтів. У найближчі роки METRO планує збільшити частку продажів власних брендів до понад 35% (зараз 17%).