All Retail
Опубліковано

iSTUDIO сплачує роялті

Компанія iSTUDIO стала клієнтом TMM-Ukraine та отримала повну технічну та юридичну підтримку щодо виплат роялті за використання музики у своїх торговельних точках.

В Україні з року в рік зростає культура споживання об’єктів інтелектуальної власності. Національні ритейлери та власники роздрібних магазинів усе активніше наслідують практику підприємців Європи. Для них суворе дотримання законодавства у царині авторського та суміжних прав і готовність до невідворотного покарання за його порушення є головними передумовами ведення бізнесу. До активного захисту і правомірного використання музичного супроводу у своїх магазинах долучилась мережа моносторів iSTUDIO.

Зазначимо, що питання виплат роялті правовласникам музичних творів, що їх використовують підприємці у торговельних залах, регулюється Цивільним кодексом України та Законом України «Про авторське право та суміжні права». Проте особливої актуальності проблема сплати авторських винагород набула після укладання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Розпочавши співпрацю з TMM-Ukraine, компанія iSTUDIO дала чіткий сигнал своїм клієнтам і відповідальним регуляторам, що розділяє європейські цінності стосовно прозорості та відповідальності бізнесу.

Пані Дарина Семенченко, директорка департаменту маркетингу мережі iSTUDIO, говорить: «Ми сплачуємо роялті, про що свідчить відповідна інформація у кожному з наших магазинів. Це необхідна передумова чесної співпраці з правовласниками музичного контенту, адже інтелектуальна власність, як і будь-яка інша, потребує захисту. Музика — це інструмент маркетингу, частина нашого клієнтського сервісу й фірмовий стиль мережі Apple моносторів. Ми користуємося інтелектуальним продуктом, який приносить нам прибуток, і готові за це платити».

Чому важливо сплачувати роялті?

З одного боку, недотримання національного законодавства у царині захисту авторського та суміжних прав загрожує підприємцям значними штрафами — від десятків до сотень тисяч гривень.

З іншого — сьогодні можна з обережністю, але й певним оптимізмом, стверджувати, що український бізнес декларує свою відданість європейським нормам захисту права інтелектуальної власності. Дехто обирає для своїх закладів пакетні послуги, типу «royalty free», інші — надають перевагу розробці ексклюзивного музичного оформлення.

Компанія TMM-Ukraine презентує своїм клієнтам усі можливості для того, щоб у торговельній залі лунала якісна музика з дотриманням усіх правових норм. Послуги компанії, від правової консультації і до розробки фірмового музичного стилю закладу, є прозорими та якісними.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або