All Retail
Опубліковано

McDonald’s, Burger King і Domino’s скасовують знижки та зменшують розмір порцій

Теги:
ресторан
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Провідні мережі швидкого харчування змушені скорочувати витрати через інфляцію та зниження споживчої активності.

The Wallstreet Journal повідомляє, що Burger King зменшив кількість продуктів зі знижкою у своєму звичайному меню та зменшив порції, щоб підвищити свою маржу. Таким чином компанія сподівається утримати більше клієнтів, ніж за рахунок підвищення цін на меню.

Прибуток ресторанів може зрости майже на 500 мільйонів доларів на рік внаслідок змін у меню, які компанія вносить у Сполучених Штатах. Серед змін:

  • Зменшення кількості нагетсів до 8 з 10 на порцію.
  • Підвищення цін на нагетси, картоплю фрі та чизбургер з беконом.

Domino’s також вирішив скоротити порції окремих страв і обмежити вигідні пропозиції лише онлайн-замовленнями, обробка яких обійшлася компанії дешевше на тлі зростання вартості робочої сили.

Зі свого боку, McDonald’s оголосив на початку цього року, що дозволяє франчайзинговим закладам продавати газовані напої за вищими цінами. Мережа снеків Denny’s скоротила кількість недорогих страв у своєму меню через зростання вартості робочої сили та подорожчання продуктів харчування.

Зростання споживчих цін у США в грудні 2021 року склало 7 відсотків, найвищий показник з 1982 року. За цей час ціни в ресторанах зросли в середньому на 6%, що є рекордом за майже сорок років.

Багатьом гравцям минулого року довелося компенсувати витрати шляхом підвищення цін. У 2022 році, за умови збереження рівня інфляції, зростання цін триватиме.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або