All Retail
Опубліковано

Колаборація ритейлу з селебріті: як Дмитро Гордон зайшов у «КОЛО»

Теги:
КОЛО

Продуктова мережа «КОЛО» відзначає свою 5-ту річницю. Нещодавно компанією було запущено проект у форматі «win-win»: взаємоповага, тривала співпраця та позитивний результат для обох сторін. Партнером у цій стратегії став відомий журналіст Дмитро Гордон.

Перша колаборація «КОЛО» з Дмитром Гордоном була протестована у квітні 2021 року, коли в асортимент магазинів було запущено цукерки «Гордон в шоколаді».

В.о. генерального директора мережі «КОЛО» Марина Сергієнко про партнерство з відомим журналістом говорить, що цей проект, в першу чергу, про розвиток категорії кондитерських виробів, про резонанс і здатність мислити нестандартно, про довіру один одному і про результат.

Дмитро Гордон та Марина Сергієнко

Відтак, сьогодні у всіх точках мережі магазинів «КОЛО» реалізується 5 позицій під маркою «Гордон»: цукерки «Пташине молоко», зефір у шоколаді, чорний і молочний шоколад в плитках, а також новинка — шоколадна халва.

Марина Сергієнко, в.о. генерального директора мережі «КОЛО»:

- Дмитро Гордон і його команда не бояться експериментувати з продуктами та маркетингом, а ми ставимо в ідеальне місце продажів – на полиці в мережу КОЛО. І кожен раз цей продукт переходить у ТОП у своєму сегменті.

У коментарі для All Retail Марина Сергієнко пояснила, що подібне ексклюзивне партнерство — це один зі способів розвитку бізнесу компанії. Перші спроби співробітництва з Дмитром Гордоном мали успіх: «Ми вирішили зробити експеримент і поставили першу позицію „Пташине молоко Гордон“ на полицю — і це було мегауспішно. Ця позиція дала зростання продажів у категорії близько 30%».

Топменеджер «КОЛО» підкреслює і той момент, що, попри високу популярність продукту та маркетингові експерименти, все ж головний акцент робиться на якості продукції, яка контролюється самим Дмитром Гордоном за стандартами ГОСТу.

Для мережі магазинів «КОЛО» колаборація із зіркою медіа — не єдина у цьому році. Марина Сергієнко розказала All Retail про спільний проект з «Mr Grill» — бізнес-партнером в сегменті food-service. Багато торгових точок мережі «КОЛО» знаходяться у трафікових зонах, тому співпраця з виробником продукції «street food» бачиться перспективною для ритейлера.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або