All Retail
Опубліковано

Оборот Amazon в продовольчому рітейлі Британії перевищив 1 мільярд фунтів

Теги:
Amazon
AR ексклюзив
Фото:
minfin.com.ua

Роздрібний бізнес Amazon у Великобританії стикається з посиленням регулювання після того, як спеціальний орган охорони конкуренції заявив, що правила, які визначають, як рітейлери повинні ставитися до своїх постачальників, тепер будуть застосовуватися до американського гіганта.

Найбільший e-commerce рітейлер світу. Оборот компанії досяг 470 млрд. доларів у 2021 році

У середу Управління з питань конкуренції та ринків (CMA) заявило, що через активну діяльність Amazon у продуктовому секторі Великобританії тепер вона повинна відповідати Кодексу практики постачання продуктів.

Кодекс поширюється на роздрібних продавців із річним оборотом більше 1 мільярда фунтів стерлінгів (1,4 мільярда доларів США) від продажу продуктів.

Amazon не розголошує дані про продажі продуктів у Великобританії, тому позначення компанії під кодом вперше публічно підтверджує, що її продажі перевищили поріг у 1 мільярд фунтів стерлінгів.

Кодекс гарантує, що рітейлери справедливо ставляться до постачальників. Він обмежує фірми від внесення змін до контрактів на постачання в короткі терміни, а також вимагає від роздрібних продавців повідомити відповідний період, якщо вони більше не хочуть використовувати постачальника, і надати причини розірвання контракту.

Усі основні групи супермаркетів Великобританії, включаючи лідера ринку Tesco (TSCO.L), Sainsbury’s (SBRY.L), Asda і Morrisons, підпадають під дію цього кодексу.

Розширення Amazon у Великобританії в 2021 році включало її відкриття 17 фізичних магазинів у Великобританії — 15 магазинів Amazon Fresh і два 4-зіркові роздрібні магазини Amazon. Але основна частка продуктів харчування продається через онлайн-магазин компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або