Aldi та Lidl спостерігають найвище зростання на французькому ринку в січні: Kantar
- Фото:
- delfi.lt
Дискаунтери Aldi і Lidl зафіксували найбільше зростання на французькому продуктовому ринку в період з 27 грудня по 23 січня, свідчать нові дані Kantar.
Дані Kantar за так званий період «P1 2022» показали, що Aldi збільшив частку на 0,4% — до 2,9%.
Минулого року кількість покупців, які відвідують його магазини, зросла на 25%, чому сприяло нещодавнє придбання мережі Leader Price.
У той же час Lidl, який має 7,1% ринку, також повідомив про зростання на 0,4%.
Частка ринку лідера ринку E.Leclerc зросла на 0,2% до 22,5%, спостерігалось зростання як продажів у гіпермаркетах, так і через онлайн-канали.
Carrefour також зріс на 0,2%.
З точки зору ширших тенденцій покупців, витрати у французькому продуктовому каналі зменшилися на 1,6% порівняно з січнем минулого року, але на 6,9% більше, ніж у січні 2020 року.
Покупки в Інтернеті «значно зросли» завдяки доставці додому: кількість клієнтів на 30% більше, ніж за аналогічний період минулого року.