All Retail
Опубліковано

Metro AG повідомляє про зростання квартальних продажів на 20%

Теги:
Metro
AR ексклюзив
Фото:
tomfoto.de

Компанія Metro AG повідомила про збільшення продажів на 20% у першому кварталі свого фінансового року до 7,6 мільярдів євро, оскільки бізнес продовжує відновлюватися після послаблення обмежень щодо COVID-19.

Ключовою рушійною силою цього зростання компанія назвала двозначне зростання продажів професійним клієнтам HoReCa — у Німеччині, Франції, Італії та Іспанії результати HoReCa були особливо сильними.

Продажі в магазинах Metro зросли на 13% до 6,2 мільярда євро, продажі з доставки продуктів харчування (FSD) зросли на 64% до 1,4 мільярда євро, а продажі в бізнесі Metro Markets зросли на 161% до 15 мільйонів євро.

Продовжуючи від кінця минулого року, показник EBITDA за квартал зріс на 129 мільйонів євро до 528 мільйонів євро, тоді як вільний грошовий потік збільшився до 283 мільйонів євро.

«Ми з повною силою рухаємося вперед із впровадженням нашої амбітної стратегії зростання «SCore», — прокоментував д-р Штеффен Гройбель, генеральний директор Metro AG.

"Потужне зростання у першому кварталі показує, що ми можемо добре підтримати наших клієнтів на цьому етапі завдяки високому асортименту продуктів та гнучкому поєднанню каналів. Продажі вище рівня до пандемії, і прибутки також розвиваються позитивно".

На внутрішньому ринку Німеччини продажі зросли на 0,7%, що не досягло рівня до пандемії, повідомляє Metro.

У бізнес-сегменті «Захід» продажі зросли на 36,1% до 3 мільярдів євро (випереджаючи продажі до пандемії), причому Франція, Італія та Іспанія зробили основний внесок у це зростання.

Продажі в сегменті Metro «Схід» виросли на 14,8% до 2,4 мільярда євро.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або