All Retail
Опубліковано

Білоруський «Євроторг» продовжує розширювати мережу: підсумки 2021 року

Теги:
Білорусь
Фото:
telegraf.by

Євроторг, найбільший рітейлер Білорусі, подолав рубіж в 1000 магазинів, відкривши 96 нових торгових точок у 2021 році, і загальна кількість магазинів досягла 1023.

Група продовжує дотримуватись своєї стратегії розширення, як сказано в заяві, усі магазини відкриті в орендованих приміщеннях протягом року.

Він також залишається відданим формату "магазини біля дому": 93 із 108 магазинів, які він відкрив минулого року, із середньою торговою площею 315 квадратних метрів.

На магазини цього формату припадає більше половини (52,9%) загального обсягу роздрібних продажів групи, що на 0,7% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Також компанія продовжує впроваджувати формат дискаунтерів - кількість м’яких дискаунтерів під банером "Хіт!" збільшилася до 320, тоді як жорстких дискаунтерів під банером "Грошик" зросла більш ніж вдвічі — до 65 (+40 нових відкриттів у 2021 році).

Після сильного третього кварталу в останньому кварталі 2021 року Євроторг повідомив про збільшення чистого роздрібного продажу на 16,3% у річному обчисленні до 1,37 млрд BYN (470 млн євро).

За квартал продажі зросли на 3,6%, при цьому зміна поведінки споживачів, яка відбулася з початку пандемії, продовжує відігравати певну роль.

Більший середній чек (+11,7%) продовжує залишатися основним драйвером продажів за аналогічними показниками, зазначається, що трафік за аналогічними показниками зменшився на 7,3% у четвертому кварталі.

За рік Євроторг повідомив про чистий роздрібний продаж у BYN 5,13 млрд (€1,74 млрд), що на 13,1% більше, або на 3,3% у аналогічному вираженні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або