All Retail
Опубліковано

Імпортна картопля, сир та курка: чому 40% продуктів український МакДональдз купує за кордоном?

Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s — чи не найбільша в Україні.

AgroPortal.ua вирішив дізнатися, де заклади «МакДональдз Україна» закуповують сировину, скільки використовують локальної продукції, та чи є продукти, які вітчизняні виробники не в змозі постачати.

За роки роботи в Україні мережа ресторанів McDonald’s збільшила кількість закупівель продукції від українських виробників майже вдвічі, й станом на січень 2022 року 60% постачальників інгредієнтів для «МакДональдз Україна» — локальні. Це близько 50 підприємств.

У прес-службі компанії стверджують, що працюють над подальшою локалізацією постачальників продукції, адже це дає змогу здійснювати внесок у розвиток українських підприємств і економіки.

"Стати нашим постачальником непросто. Але це може зробити кожна українська компанія, яка готова працювати в межах законодавства та відповідати суворим вимогам до якості й безпечності продукції. Для цього потрібно пройти інспекційні аудити незалежної міжнародної аудиторської компанії", — повідомляють у прес-службі "МакДональдз Україна«.

На сьогоднішній день продукцію до українських ресторанів McDonald’s, яка використовується для приготування страв основного меню, постачають здебільшого великі українські підприємства — лідери у своїй галузі, які можуть гарантувати як найвищу якість продукції, так і безперебійне її постачання.

Проте є продукція, яку українські ресторани мережі змушені імпортувати, але не через відсутність підприємств відповідної галузі, а через те, що вони не можуть якісно організувати поставки своєї продукції.

«На жаль, через відсутність в Україні підприємств, що можуть забезпечити необхідні потужності для безперебійного постачання необхідного обсягу продукції для „МакДональдз“, ми вимушені постачати картоплю, сир та курку з Німеччини, Польщі та Франції. Також в Україні відсутні виробництва апельсинового соку, тому його постачають з Нідерландів», — повідомляють у прес-службі компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або