60% європейської онлайн-торгівлі припадає на 4 країни Західної Європи
- Фото:
- marketingland.com
У минулому році Німеччина, Великобританія, Франція та Італія отримали 60 відсотків загального європейського доходу від електронної комерції.
Наразі Великобританія є лідером з онлайн-комерції в Європі, навіть після Brexit. Проте очікується, що Німеччина займе лідируюче місце до 2025 року.
Європейська електронна комерція стабільно зростала протягом останніх років, особливо після спалаху коронавірусу. Згідно з останніми даними, опублікованими Statista, онлайн-продажі займають все більшу частку в загальному обсязі роздрібних продажів на європейському континенті. У 2021 році ця частка становила 19% у Центральній та Західній Європі. Це на 6 відсотків більше, ніж у 2019 році, до пандемії.
У 2020 році Велика Британія отримала 21 відсоток загальних доходів від електронної комерції в Європі, за нею йде Німеччина з 19 відсотками. Франція отримала 13% загального доходу від електронної комерції. Разом з Італією (6%) ці країни отримали більше половини загального доходу від електронної комерції в Європі в 2020 році (59%). У 2021 році вони досягли 60 відсотків.
Прогноз електронної комерції на 2025 рік
"Незважаючи на те, що менші країни розвиваються економічно, загальна ситуація в європейській електронній комерції, за прогнозами, залишиться стабільною протягом наступних кількох років. Прогнозується, що три країни-лідери стагнують або втратять від 1 до 3 відсоткових пунктів до 2025 року, і менші країни відповідно наздогнать відставання", — прогнозує Statista.
"Німеччина генеруватиме 19% загального доходу від електронної комерції в Європі до 2025 року".
Очікується, що Німеччина стане провідною країною з електронної комерції в 2025 році з часткою 19 відсотків загального доходу від електронної комерції. Очікується, що Велика Британія отримає 18 відсотків, а Франція — 12 відсотків. Очікується, що загальний дохід європейської онлайн-комерції подвоїться до 2025 року з доходів у 492 мільярди євро в 2020 році до 1,020 мільярда євро в 2025 році.