All Retail
Опубліковано

Як Amazon планує трансформувати продуктовий напрям у 2022 році

Теги:
AR ексклюзив
Amazon
Фото:
malls.com

Минуло 18 місяців відтоді, як Amazon відкрила свій перший повнорозмірний супермаркет, і питання, яке хвилює кожного в індустрії роздрібної торгівлі, таке: що буде далі для гіганта електронної комерції у продовольчому рітейлі?

На це питання в ексклюзивному інтерв’ю Progressive Grocer відповідає керівник продуктового напрямку Amazon Fresh.

"Культурною основою Amazon є одержимість клієнтами, яка спонукає всі наші різні підприємства впроваджувати інновації для клієнтів у великих і малих напрямках", — каже Джефф Хелблінг, віце-президент Amazon Fresh. "Оскільки ми відкриваємо більше магазинів Amazon Fresh, ми продовжуватимемо інвестувати в технології — як-от наші Just Walk Out та Amazon Dash Cart — щоб зробити покупку продуктів більш зручною для клієнтів".

Найбільший e-commerce рітейлер світу. Оборот компанії досяг 470 млрд доларів у 2021 році.

Використовуючи уроки, отримані від придбання Whole Foods Market за 13 мільярдів доларів у 2017 році, Amazon знаходиться на порозі трансформації, що, як очікується, прискорить відкриття нових Amazon Fresh цього року.

З тих пір, як у серпні 2020 року компанія відкрила перший магазин у Вудленд-Хіллз, Каліфорнія, Amazon відкрила 23 магазини Amazon Fresh у шести штатах та окрузі Колумбія. На даний момент існує щонайменше два десятки магазинів Amazon Fresh на різних стадіях планування або будівництва по всій території Сполучених Штатів, і Amazon, як повідомляється, планує відкрити десятки, якщо не більше цих магазинів у великих містах США протягом наступних трьох років. Магазини Amazon Fresh, які мають розміри від 25 000 до 45 000 квадратних футів, приєднуються до інших фізичних магазинів рітейлера у США: 511 магазинів Whole Foods Market і 24 магазинів Amazon Go.

"Ми даємо собі можливість впроваджувати інновації, тестувати й навчатися, а також пристосовуватися до мінливих потреб наших клієнтів", — каже Хелблінг. "Саме чому ми відкрили продуктові магазини Amazon Fresh, щоб надати клієнтам зручний досвід покупок завдяки технології Just Walk Out та Amazon Dash Cart".

Технологія Just Walk Out (безкасовий розрахунок) і Dash Cart (кошики для покупок з функцією оплати) — частина продуктових експериментів, які зараз розширюються, таких як Amazon Key In-Garage (доставка продуктів прямо в гаражі клієнтів), Amazon One (технологія оплати долонею), та інші.

За словами Хеллінга, експеримент Amazon Fresh наразі мав великий успіх.

"Наші зусилля, спрямовані на те, щоб перевести наш продуктовий досвід у безперебійну омніканальну пропозицію, були добре прийняті клієнтами — і галуззю", — каже він.

Аналітична компанія роздрібної торгівлі Placer.ai нещодавно перевірила роботу перших продуктових магазинів Amazon Fresh в Каліфорнії та Іллінойсі і виявила, що ці магазини набирають частку ринку порівняно з традиційними продуктовими операторами.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або