All Retail
Опубліковано

Coca-Cola та PepsiCo попереджають: ціни на продукцію можуть злетіти

Гіганти світового ринку безалкогольних напоїв попередили, що ціни на цю продукцію можуть значно зрости. Обидві компанії борються зі зростанням операційних витрат за багатьма напрямами та тиском на маржу.

І Coca-Cola, і PepsiCo стурбовані зростанням витрат за виробництво напоїв. По-перше, дорожчають бляшанки, а також швидко зростають транспортні витрати — у разі безалкогольних напоїв вони становлять значну частину експлуатаційних витрат. Концерни також зазнають сильного тиску на заробітну плату — у тому числі на ринку США, де інфляція досягла рівня, який не спостерігався десятиліттями.

Зростання операційних витрат означає посилення тиску на маржу, тому підвищення ціни на продукцію обох компаній, швидше за все, буде неминучим. Більше того, через збої в глобальному ланцюжку поставок не можна виключати обмежену доступність частини асортименту, — пише WH.pl

Про це визнав в інтервʼю Reuters головний фінансовий директор PepsiCo Хʼю Джонстон, який попередив, що якщо зростання витрат виявиться вищим за очікуване, то можна очікувати «навіть двозначного зростання цін».

PepsiCo зафіксувала 12-відсоткове зростання виручки в четвертому кварталі, але чистий прибуток був трохи нижчим через вищі витрати.

Також бос Coca-Cola Джеймс Квінсі не приховує, що компанія робить все можливе, щоб забезпечити повну доступність своєї продукції.

Торік продажі Coca-Cola зросли на 17%, а прибуток збільшився на чверть порівняно з 2020 роком. Зростання цін у четвертому кварталі збільшило чистий прибуток. Виробник очікує зростання продажів на 7-8% цього року і очікує на подальшу інфляцію.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або